مرکز تخصصی تشخیص و درمان اختلال یادگیری

بیش فعالی

اختلال یادگیری یکی از اختلالات رایج است که در سنین کودکی برای افراد به وجود می آید و باعث می شود تا کودکان در یادگیری مفاهیم جدید مشکل داشته باشند. مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری یکی از بهترین کلینیک هایی است که در این زمینه فعالیت دارد و خدمات کاملی را برای تشخیص و درمان اختلال یادگیری به شما ارائه می دهد. در کلینیک توانبخشی شما می توانید به طیف گسترده ای از خدمات مختلف برای درمان این اختلال دسترسی داشته باشید و از این خدمات نهایت بهره را ببرید. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری صحبت کنیم و اطلاعات جامع و کاملی را درباره خدمات این مرکز تخصصی در اختیار شما قرار دهیم. پس برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما در این زمینه به شما پیشنهاد می کنیم حتما ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید.

اختلال یادگیری و اهمیت درمان آن

اختلال یادگیری یکی از اختلالات روانشناسی است که ارتباط نزدیکی با مشکلات پردازشی در شبکه های عصبی دارد و می تواند به طور مستقیم روی مهارت هایی از قبیل خواندن، نوشتن، مهارت های ریاضی و … تاثیرگذار باشد. این اختلال می تواند مشکلات بسیار زیادی را برای کودکان در مدارس به وجود بیاورد و حتی در سنین بالاتر نیز می تواند مشکل ساز باشد. به همین علت است که باید در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به تشخیص و درمان این اختلال کنید. برای انجام این کار مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد که مزایای استفاده از خدمات این مجموعه را در ادامه به طور مفصل توضیح خواهیم داد. نکته بسیار مهمی که درباره این اختلال وجود دارد این است که هرچه در سنین پایین تر تشخیص داده شده و درمان شود می تواند شرایط بهتری را در سنین بالاتر برای فرد به همراه داشته باشد. بنابراین حتما به این نکته بسیار مهم دقت داشته باشید.

 

چرا تشخیص درست از اهمیت زیادی برخوردار است؟

یکی از مشکلات بسیار مهمی که در تشخیص اختلال یادگیری وجود دارد این است که معمولا این اختلال با بسیاری از اختلالات دیگر مانند معلولیت بینایی، شنوایی، مشکلات حرکتی، اختلالات عاطفی و … اشتباه گرفته می شود. تا زمانی که اختلال یادگیری توسط یک متخصص با تجربه و با دانش بالا تشخیص داده نشود شما نمی توانید مطمئن باشید که کودک شما با این اختلال درگیر است. به همین علت است که مراجعه به مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری برای تشخیص این اختلال از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. ما در کلینیک تخصصی خود به شما اطمینان می دهیم که با استفاده از جدیدترین روش های روز دنیا این اختلال را در کودکان شناسایی می کنیم و براساس نوع و میزان اختلالی که کودک شما درگیر آن است روش های درمانی مناسبی را نیز به آنها و همینطور به اعضای خانواده ارائه می دهیم.

مرکز تخصصی درمان اختلال یادگیری

انواع مختلف اختلال یادگیری و تشخیص آنها در مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری

اگر با اختلال یادگیری آشنایی داشته باشید حتما می دانید که این اختلال دارای انواع مختلفی است که از جمله آنها می توان به اختلالات مربوط به نوشتن، خواندن، ریاضیات و دیس پراکسیا اشاره کرد. هریک از انواع این اختلال دارای ویژگی ها و مشخصات مخصوص به خود هستند و باید با شیوه های درمانی متفاوتی درمان شوند. کودکان ممکن است یک یا چند مورد از این اختلالات را داشته باشند. تشخیص درست نوع اختلال می تواند به میزان زیادی به والدین و همینطور مربیان کودک کمک کند تا شرایط بهتری را برای درمان و بهبود مشکلات خود به وجود بیاورند. مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری خدمات دقیقی را در این زمینه به شما ارائه می دهد و در تشخیص درست نوع این اختلال کمک کننده خواهد بود.

فرایند تشخیص و درمان در مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری

یکی از مهم ترین نکاتی که برای استفاده از خدمات مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری باید به آن دقت و توجه داشته باشید این است که تشخیص این اختلال و درمان آن یک فرایند تقریبا بلند مدت است. بنابراین شما نمی توانید انتظار داشته باشید که به محض مراجعه بتوانید راهکارهای درمانی قطعی را دریافت کرده و کودکان شما نیز در طی چند روز درمان پیدا کنند. به طور کلی اختلال یادگیری نیازمند این است که متخصص با کودک ارتباط خوبی برقرار کرده تا بتواند مشکلات کودک را به درستی تشخیص دهد. علاوه بر این تا زمانی که کودک ارتباط عمیقی با اعضای خانواده و همینطور متخصص خود برقرار نکند نمی توان انتظار داشت که راهکارهای درمانی چندان اثرگذار باشند. بنابراین شما برای درمان کودک خود نباید عجله کنید و مطمئن باشید که ما در بهترین مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری بهترین و با کیفیت ترین خدمات درمانی را به شما و کودکتان ارائه خواهیم داد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید!۰۹۰۱۱۱۲۲۵۲۲۰۹۰۲۲۸۶۰۹۳۶

 

خدمات کاردرمانی و گفتاردرمانی

در مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری خدمات مختلفی به شما ارائه می شود که می توانید در راستای درمان اختلال یادگیری از این خدمات استفاده کنید. کاردرمانی یکی از این خدمات می باشد که استفاده از آن می تواند به میزان زیادی برای کودکانی که با این اختلال درگیر هستند مفید باشد. خدمات کاردرمانی در واقع به منظور تقویت و بهبود مهارت های حرکتی ظریف در کودکان صورت می گیرد و خود دارای انواع مختلفی است که از جمله آنها می توان به کاردرمانی جسمی، ذهنی و حرکتی-درکی اشاره کرد. از دیگر خدماتی که شما می توانید نزد بهترین دکتر متخصص درمان اختلال یادگیری از این خدمات استفاده کنید خدمات گفتاردرمانی می باشد. خدمات گفتار درمانی به منظور بهبود مهارت های اجتماعی و زبانی در کودکانی که با اختلال یادگیری درگیر هستند مورد استفاده قرار می گیرد. این خدمات می توانند به کودکان کمک کند تا شرایط بهتری را برای صحبت کردن و ارتباط گرفتن با بقیه داشته باشند.

سایر خدمات مفید در مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری

در مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری خدمات متنوع و بسیار کاربردی دیگری نیز به کودکانی که با اختلال یادگیری درگیر هستند ارائه می شود که استفاده از این خدمات می تواند از جهات مختلف برای آنها مفید و کاربردی باشد. یکی از این خدمات رفتار درمانی است که روی عملکردهای رفتاری کودکان تمرکز می کند. گروه درمانی یکی دیگر از خدماتی است که در بهترین کلینیک تشخیص و درمان اختلال یادگیری به شما ارائه می شود. با استفاده از خدمات گروه درمانی کودکانی که با این اختلال درگیر هستند در کنار یکدیگر جمع شده و با یکدیگر تعامل خواهند داشت. همین عامل نیز باعث می شود تا کودکان به شکل بهتری با مشکلات خود برخورد کرده و تاثیرگذاری روش های درمانی نیز چند برابر خواهد شد. از دیگر خدماتی که در این مرکز تخصصی به شما ارائه می شود می توان به مواردی مانند اتاق تاریک، سنسوری روم و … اشاره کرد.

 

استفاده ترکیبی از روش های درمانی مدرن

استفاده از خدمات مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری می تواند مزایای بسیار زیادی را برای کودکانی که با این اختلال درگیر هستند و همینطور والدین آنها به همراه داشته باشد. یکی از مهمترین این مزایا این است که ما در این کلینیک از ترکیبی از روش های مدرن برای تشخیص و درمان این اختلال استفاده می کنیم. کاردرمانی، گفتاردرمانی و حتی در برخی از مواقع دارو درمانی متدهایی هستند که امروزه در کل دنیا برای درمان این اختلال استفاده می شوند. استفاده ترکیبی از این روش های درمانی متناسب با شرایطی که کودک در آن قرار دارد باعث می شود تا بهره وری درمان به میزان زیادی بیشتر شود و کودک در زمان کوتاه تری بتواند بر مشکلات خود غلبه کند. به همین علت است که اگر کودکان شما هم با چنین اختلالی درگیر هستند به شما پیشنهاد می کنیم حتما از خدمات کلینیک تخصصی ما استفاده کنید.

 

سایر مزایای استفاده از خدمات مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری

از دیگر مزایایی که استفاده از خدمات مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری برای شما به همراه خواهد داشت می توان به هزینه مناسب استفاده از این خدمات اشاره کرد. شما در کلینیک تخصصی ما با کمترین هزینه می توانید از بهترین و با کیفیت ترین خدمات درمانی بهره مند شده و نهایت استفاده را از این خدمات ببرید. علاوه بر این باید دقت داشته باشید که ما در سایت خود نیز آموزش های جذابی را برای برخورد با این کودکان و همینطور درباره کلیت اختلال یادگیری در اختیار شما قرار داده ایم. بنابراین با مطالعه سایر مطالبی که در سایت ما منتشر شده است می توانید اطلاعات خود را درباره این اختلال به میزان زیادی افزایش دهید.

 

صحبت پایانی

مرکز تشخیص و درمان اختلال یادگیری یکی از بهترین و تخصصی ترین مراکز و کلینیک هایی است که در این زمینه فعالیت دارد. این کلینیک تخصصی از مشاوران و متخصصان با تجربه و با دانش بالا بهره می برد که به شما کمک می کنند تا بتوانید اختلال یادگیری را از همان دوران کودکی در کودکان کنترل کرده و از بروز مشکلات جدی تر در آینده آنها جلوگیری کنید. برای استفاده از خدمات این کلینیک همین حالا اقدام کنید تا از مزایای فوق العاده آن بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *