مرکز فوق تخصصی تشخیص و درمان اوتیسم

مرکز درمان اوتیسم

مرکز فوق تخصصی تشخیص و درمان اوتیسم یکی از کلینیک های تخصصی در زمینه درمان اختلال اوتیسم است که از متخصصان با تجربه و با دانش بالایی بهره می برد و می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای درمان این اختلال باشد. امروزه افراد زیادی هستند که برای درمان اختلال اوتیسم به دنبال بهترین مرکز تشخیص اوتیسم می باشند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید به شما پیشنهاد می کنیم حتما ادامه این مطلب را با دقت مطالعه کنید. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره مرکز فوق تخصصی تشخیص و درمان اوتیسم و امکانات و خدمات متنوع آن صحبت کنیم و اطلاعات جامع و کاملی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم.

مرکز فوق تخصصی تشخیص و درمان اوتیسم

خدمات کاردرمانی و گفتاردرمانی در مرکز فوق تخصصی تشخیص و درمان اوتیسم

خدمات کاردرمانی و گفتاردرمانی از جمله مهمترین خدماتی هستند که در مرکز فوق تخصصی تشخیص و درمان اوتیسم به شما ارائه می شوند. کاردرمانی یکی از بهترین متدهای درمانی برای کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم است که می تواند طیف گسترده ای از مشکلات حرکتی را در این کودکان درمان کند. کودکان اوتیسم معمولا با مشکلات حرکتی زیادی درگیر هستند و مهارت های آنها در این زمینه نیازمند تقویت و بهبود است. به همین علت است که با مراجعه به بهترین مرکز درمان اوتیسم می توانید از این خدمات استفاده کرده و مهارت های حرکتی آنها را تقویت کنید. توجه داشته باشید که در این کلینیک انواع خدمات کاردرمانی از جمله کاردرمانی ذهنی، حسی، جسمی و درکی حرکتی به شما ارائه می شود.

 یکی دیگر از مشکلاتی که در افراد مبتلا به اوتیسم مشاهده می شود مشکلات ارتباطی است که بیشتر ناشی از رفتارهای تکانشی و مشکلات زبانی است. گفتاردرمانی یکی از بهترین تکنیک های درمانی برای برطرف کردن این مشکلات است که شما می توانید در کلینیک تخصصی ما از این خدمات استفاده کنید. خدمات گفتار درمانی به طور خاص برای برطرف کردن مشکلات ارتباطی و زبانی در افراد مبتلا به اوتیسم مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید!۰۹۰۱۱۱۲۲۵۲۲۰۹۰۲۲۸۶۰۹۳۶

بازی درمانی و رفتاردرمانی در کودکان اوتیسم

بازی درمانی یکی از تکنیک های رایج درمانی برای کودکان اوتیسم است که در مرکز فوق تخصصی تشخیص و درمان اوتیسم به این کودکان ارائه می شود. این سبک از درمان بیشتر روی بازی با کودکان متمرکز است و می تواند به میزان زیادی روی عملکرد ذهنی و ارتباطی آنها تاثیرگذار باشد. از آنجایی که شیوه درمان در این روش متمرکز بر بازی است کودکان مبتلا به اوتیسم معمولا ارتباط خوبی را با درمانگر برقرار می کنند و نتایج قابل توجهی دریافت خواهند کرد.

رفتاردرمانی یکی دیگر از شیوه های درمانی برای کودکان اوتیسم است که البته می توان از آن برای درمان طیف گسترده ای از اختلالات روانی استفاده کرد. این متد بیشتر روی تغییر رفتارهای ناسالم در کودکان مبتلا به اوتیسم تاکید دارد که شما می توانید نزد بهترین دکتر درمان اوتیسم از این خدمات استفاده کرده و از مزایای آن بهره مند شوید.

بهترین مرکز تخصصی گفتاردرمانی

گروه درمانی و آب درمانی در مرکز فوق تخصصی تشخیص و درمان اوتیسم

از جمله محبوب ترین خدماتی که امروزه در مرکز فوق تخصصی تشخیص و درمان اوتیسم به شما عزیزان ارائه می شود خدمات گروه درمانی و آب درمانی است که هر دو آنها می توانند از راهکارهای درمانی بسیار مفید باشند. گروه درمانی یکی از تکنیک های درمانی برای افراد مبتلا به اوتیسم است که در آن کودکان اوتیسم با سایر کودکانی که در شرایط آنها هستند در یک محیط قرار می گیرند و تحت نظارت یک متخصص در این زمینه با یکدیگر تعامل دارند. این سبک از درمان می تواند اثرگذاری بسیار زیادی روی افراد مبتلا به اختلال اوتیسم داشته باشد.

کودکانی که مبتلا به اختلال اوتیسم هستند معمولا مهارت های حرکتی خوبی ندارند و به همین علت نیز تحرک زیادی ندارند. یکی از راهکارهای بهبود مهارت های حرکتی در این کودکان استفاده از خدمات آب درمانی است که می تواند مزایای بسیار زیادی را برای آنها داشته باشد. بهترین کاردرمانی در اوتیسم و همینطور خدمات آب درمانی زیر نظر متخصصان ما می تواند به این کودکان کمک کند تا مهارت های خود را به میزان زیادی ارتقا دهند.

بهترین مرکز فوق تخصصی تشخیص و درمان اوتیسم

رژیم درمانی و روش aba و prt در درمان اوتیسم

دو مورد از روش های رایجی که امروزه برای درمان اوتیسم مورد استفاده قرار می گیرند و مبتنی بر رفتاردرمانی هستند روش های ABA و PRT می باشند که هر یک از این دو روش دارای مزایا و ویژگی های مخصوص به خود هستند. یکی از مهمترین خدماتی که در مرکز فوق تخصصی تشخیص و درمان اوتیسم به شما ارائه می شود این دو رویکرد درمانی است که شما می توانید از آنها برای درمان کودکان اوتیسم استفاده کنید.

علاوه بر این باید دقت داشته باشید که در این کلینیک فوق تخصصی خدمات رژیم درمانی نیز ارائه می شود. کودکانی که با اختلال اوتیسم درگیر هستند معمولا مشکلات زیادی در زمینه رژیم غذایی دارند و ارائه یک رژیم غذایی مناسب می تواند تاثیر زیادی روی درمان آنها داشته باشد. بنابراین استفاده از خدمات رژیم درمانی نیز می تواند برای آنها مفید و کاربردی باشد.

تئوری ذهن و خدمات آموزشی در درمان اوتیسم

کودکان و حتی بزرگسالانی که با اختلال اوتیسم درگیر هستند معمولا توانایی درک موقعیت و صحبت های دیگران را ندارند و در این زمینه با مشکلاتی مواجه هستند. تئوری ذهن یکی از تکنیک های درمانی است که برای برطرف کردن این مشکل مورد استفاده قرار می گیرد. تئوری ذهن به طور کلی در دوران رشد می تواند برای کودکان مبتلا به این اختلال بسیار مفید باشد و به آنها کمک کند تا مستقل شده و وضعیت های ذهنی دیگران را نیز به خوبی درک کنند.

از دیگر خدمات بسیار کاربردی که امروزه در مرکز فوق تخصصی تشخیص و درمان اوتیسم به شما ارائه می شود خدمات آموزشی است که برای کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم طراحی شده است. این خدمات آموزشی دارای طیف گسترده ای هستند که شما با مراجعه به بخش های مختلف سایت ما می توانید اطلاعات بسیار زیادی را درباره آنها به دست آورده و در صورت تمایل از این خدمات نهایت بهره را ببرید.

خدمات ماساژ درمانی در مرکز فوق تخصصی تشخیص و درمان اوتیسم

یکی از بهترین خدماتی که در مرکز فوق تخصصی تشخیص و درمان اوتیسم به افراد مبتلا به اوتیسم ارائه می شود خدمات ماساژ درمانی است که دارای مزایای بسیار زیادی می باشد. این خدمات به افراد مبتلا به اوتیسم و به خصوص به کودکان اوتیسم کمک می کند تا بتوانند مهارت های حرکتی خود را بازیابی و تقویت کنند. علاوه بر این باید دقت داشته باشید که ماساژ درمانی می تواند به میزان زیادی باعث آرامش بیشتر این کودکان شده و از بروز طیف گسترده ای از مشکلات در آینده نیز جلوگیری کند. اگر شما هم به دنبال بهترین خدمات ماساژ درمانی در ایران هستید حتما از خدمات کلینیک تخصصی ما در این زمینه بهره مند شوید.

کاردرمانی در دست  (دست ورزی) در کودکان اوتیسم

یکی از مهارت های حرکتی که حتما باید در کودکان مبتلا به اوتیسم تقویت شود مهارت های حرکتی ظریف مانند نوشتن، بریدن با استفاده از قیچی و … می باشد. این مهارت ها باید با استفاده از خدمات کاردرمانی در دست و پا که به اصطلاح به آنها دست ورزی گفته می شود تقویت شوند. یکی از بهترین کلینیک هایی که امروزه خدمات مرتبط با کاردرمانی دست ورزی را به شما ارائه می دهد مرکز فوق تخصصی تشخیص و درمان اوتیسم است. ما در کلینیک تخصصی خود از متخصصان با تجربه و با دانش بالا در این زمینه کمک می گیریم که شما می توانید نهایت اطمینان را به نتیجه نهایی استفاده از خدمات ما داشته باشید.

سنسوری روم، اتاق تاریک و اتاق شنیداری از مهم ترین خدمات مرکز فوق تخصصی تشخیص و درمان اوتیسم

سنسوری روم در واقع یک روش درمانی بسیار جذاب و پیشرفته است که در آن از دستگاه های مختلف استفاده می شود تا عملکرد ذهنی و حرکتی کودکان اوتیسم را بهبود دهند. در واقع در این تکنیک از تکنولوژی های مبتنی بر توان بخشی استفاده می شود که می توانند به میزان زیادی روی عملکرد ذهنی این کودکان تاثیرگذار باشند.

اتاق تاریک نیز یک اتاق کاربردی برای درمان اوتیسم است که در آن محرک هایی به کودکان مبتلا به این اختلال ارائه می شود تا بتوانند مهارت های حرکتی و ذهنی خود را بهبود دهند. در واقع در این اتاق ها توهمات بصری ایجاد می شود که کمک کنند مهارت های حرکتی کودکان خواهند بود.

اتاق شنیداری نیز از دیگر محیط هایی است که امروزه برای درمان این اختلال مورد استفاده قرار می گیرد. این اتاق ها شامل تجهیزاتی مرتبط با قدرت شنیداری کودکان و بزرگسالان هستند که به تقویت مهارت های مربوطه کمک می کنند.

آموزش و تست ورود به مدرسه برای کودکان اوتیسم

ورود به مدرسه برای کودکان اوتیسم می تواند یک چالش بسیار جدی باشد که در برخی از مواقع برای آنها مشکل ساز خواهد بود. یکی دیگر از خدمات بسیار جذابی که در مرکز فوق تخصصی تشخیص و درمان اوتیسم به این کودکان ارائه می شود خدمات مربوط به آموزش و تست ورود به مدرسه است که باعث می شود تا این کودکان کاملا آماده ورود به یک دنیای جدید یعنی مدرسه شوند. شما می توانید به سادگی با مراجعه به مرکز فوق تخصصی تشخیص و درمان اوتیسم ما از این خدمات استفاده کرده و از مزایای آنها بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *